måndag,

yo homies!
min helg har varit sjukt bra även fast jag jobbat. jobbade ju som sagt dag ist för kväll i fredags, så hann med att träna och äta god middag med marro. sen var vi och drack lite drinkar på konsertbaren med rebecca, nathalie och sen även sanne! trevlans

på lördagen åkte jag och sanne på lite äventyr i boländerna. kontot tömdes kan jag säga.. köpte så mycket onödiga grejer kan man tycka hah. inhandlade iaf en dammsugare vilket känns väldigt bra!

på kvällen jobbade jag & sen blev det lek hemma hos sanne, där även maria och nattis var

igååår hade jag en mycket skön dag! var ledig så hade typ inga måsten alls. var och handlade lite på ica och hämtade ut ett paket och sen bakade jag banan & vit choklad-muffins. välkomna hit på fika nu haha! sen cyklade jag i spöregn till träningen innan jag åkte hem till mamma och åt morsdagmiddag med familjen+några till haha.

idag har jag jobbat igen, haft personalmöte & tränat.. sen lagade maria mat till mig och sen tog vi en prommis till årstahallen och handlade lite stuff. intressant dag va! nu har jag mest duschat & väntar på satc. sen ska jag nog sova fast jag inte börjar förrän halv fem imorgon! men är så jävla trött så lika bra.

nu uppdaterar jag fast jag inte ens känner att jag behöver! (då inte ens the master of uppdateringsleken uppdaterat kändes det okej.. HOPPAS DET VAR!)

Kommentarer
Postat av: rebecca

puss

2010-06-01 @ 10:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0