onsdag,

och så hade vi onsdag igen,
dagarna snabbar verkligen på! men det gör mig inte så mycket, har känt mig sjukt tillfreds och lycklig med tillvaron senaste veckorna!

igår började jag jobbade halv fem så innan det hann jag sitta och njuta i solen och läsa och äta frukost på ballen. mycket mysigt .. hann med storshopping på apoteket för pengar jag INTE har och ett försök till glass på brantan med maria också

idag har jag varit och myst hos mormor och morfar & även träffat morfars syster+man som jag inte träffat på säkert ett år. sen cyklade jag vidare och hämtade upp sanne hemma hos sig innan vi köpte lunch och hängde vid ån. hann även göra mycket bra grejer t ex fixat nytt syntest till min övningskörning så nu har jag ju näst intill körkortet i min hand! sen gick jag och sanne och spontankollade på en resa innan jag gick på mina nya favoritpass på friskis.

nu ikväll har jag och maria mest ätit asgod middag ute & lyssnat på historier från alla barn på vår gård om en tant som varit tvungen att cykla till akuten för att hon blev riven av en katt. det är typ blod överallt här dock vilket är lite disguuuus.

nu ska jag nog kolla klart på a walk to remember som jag började kolla på typ igår. och så har det kommit nytt hills-avsnitt så detta blir en ypperligt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: hesllish

nää jag dubbelkollade på min kupong, ch det stod valfri parfym! men däremot stod det typ "gäller edt edp collogne osv" så kanske va det du såg alt vi fick olika kuponger!



åh hoppas det var rolig shopping på apoteket, och inte tråkig, typ som könsmedicin eller så, you know ;) (för okända läsare: jag skojar, ingen har en könis)



hehe pyss

2010-05-20 @ 01:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0