onsdag

heeej lovers!
läget?
det har varit en jättebra dag! för jag har helg vilket är lika med ledig både idag och imorgon! tjoho!
jag har varit och hämtat mammas cykel och hängt på lite olika affärer med henne. sen var vi och lunchade på gränby och shoppade lite. det var mysigt! kändisspot av ensam mamma söker-tjejen på lindex också

sen var jag i princip bara hem och bytte om innan jag och jill var och tränade. och efter det har jag mest duschat, ätit middag & varit hemma hos camilla (hon som jag förhoppningsvis ska byta lägenhet med) och druckit kaffe och pratat!

nu funderar jag på att 1, sova 2, kolla på the hills om det funkar 3, göra något ovettigt på internet..

puss på er och sov gott!


Kommentarer
Postat av: sanna

haha, kanske bäst du och camilla flyttar ihop istället? bezzztizar forevah <3

2010-05-06 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0