söndag,

nu är det söndagkväll och jag ligger i sängen. kvällssurfen är lika med favoritsurfen som vi brukar säga!

idag har jag mest tränat, vrickat foten (detta är ingen negativitetsblogg, men känner mig så jävla skadad just nu. orkar inte gå in på fler grejer haha men börjar fundera över min ålder. känner mig som 70+)
sen har jag skypat med anna & jobbat.

igår sen så fixade jag mest lite hemma och väntade på att min tvätt skulle bli klar överdrivet länge. sen blev det en fika hos rebecca innan jag jobbade.
idag träffade jag för övrigt ni vet vem på jobbet! heh vill ej skriva hans namn här. puss på er!

Kommentarer
Postat av: rebecca

du, jag lider också av diverse smärtor. krämpblogg fo life! haha

2010-05-10 @ 09:41:57
Postat av: bella

nej jag vet inte vem? veeem??!

2010-05-10 @ 22:08:36
Postat av: sanna

var det en kändis???

2010-05-10 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0