söndag

hahah, jag var så JÄVLA full igår! sjukt länge sen jag var så full. men hade skitkul haha. vaknade upp hemma, visste dock inte hur eller när jag kommit hem hah.  jag och maria var iaf på fest i hågaby typ. har dock mått oförskämt bra idag, uppskattar jag som fan!

valborg var jag jättelyckat, frukost hos rebecca & ekonomikum på dagen. på kvällen blev det pizza hos bella och sen kollade jag sanne och maria på film här hemma. spydde lite och somnade innan elva hah. så värt!

igår vaknade jag pigg och glad innan klockan nio. på dagen var jag och mamma till mormor & fikade. sen var vi och köpte en cykel till henne, på jysk & på ikea där mammi köpte lite grejer till mig. sweet. sen var vi på brandstation och fikade med bosse.  på kvällen blev det som sagt fezt & idag har vi mest hämtat våra cyklar som stod på stan, ätit på donken & sen kollade jag på film & tog en powernap. var förbi mamma och hjälpte henne med en grej & nu har jag precis ätit middag

pösspåer!
samt upp med bilder från valis!

Kommentarer
Postat av: hellis

haha har jag missat nåt? är inte flytten still on? :O

2010-05-02 @ 21:23:57
Postat av: marro

hemmafest <3

2010-05-03 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0