tisdag,

haha min blogg vägrar komma fram. vad synd! skrev väldigt många roliga saker som ni nu aldrig kommer få veta, hehh

igår var jag iaf ledig så passade på att åka till stockholm och luncha, shoppa & fika med anna. var mycket roligt och mysigt! på kvällen gjorde jag och marro hemmagjord pizza som var hur gott som helst!

idag har jag mest jobbat, var aspigg när jag vaknade i morse så ska nog gå och lägga mig runt halv ett-ett idag med för då verkar jag ha fått tillräckligt med sömn. om jag har något att göra på internet vill siiiga! sen cyklade jag hem på en sjukt underbar otroligt fantastisk väg utan sand och grus. LOVE IT! bort med all grus på st pers - cykelvägen också så tror jag ingen mer kommer klaga! kom hem och dammsög lite, otroligt välbehövligt.. och gjorde middag med pepparrot, our new thing kan man tycka. älskar att jag lärt mig gilla det för det är såå smarrigt! sen var jag på träning och nu har jag mest duschat, kollat på despi och druckit te med maria i soffan. puss!

Kommentarer
Postat av: jill

ikväll ses vi vi vi viii =)

2010-05-14 @ 09:57:43
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0