tisdag,

hej bloggen! när ni läser "hej bloggen!" måste ni alltid läsa det med ljus lite halvjobbig röst, så ni vet!

ledsen sanna men jag har liksom inte mycket  roligt att uppdatera om.. tänker dock inte vara dålig o strunta i't so here it goes..
idag är jag glad för jag har fått pengar! inga mer gratisnöjen nu inte! det är för mesar. (hehe eller mig om nån vecka) sen är jag glad över att jag fick byta mitt fredagkvälls-pass till ett dagpass så att jag får vara ledig någon kväll iaf så här på min lediga helg (för er som inte hänger med så blev det inte en jobb-fri helg) vad tycker ni om mina parenteser btw? vem är det som älskar det? sen är jag glad över mina nya skor jag köpte idag och en ny blusoo!

har sovit så sjuuukt dåligt inatt. kunde verkligen inte somna och var dödshungrig men kände inte direkt för att ställa mig o laga mat när det redan ljusnat ute. kvart i sex vaknade jag och längtade tills jag fick gå upp. blev väl ungefär 2 timmars orolig sömn inatt, men inget jag märker av nu? wierd..

så jag har jobbat & sen skulle jag ner på stan och fixa lite saker, där träffade jag även sanne så vi hängde lite.  sen blev det sent så vi var tvugna att äta middag på stan innan jag stack hem och bytte om i ilfart innan träningen.

nu är det satc och jag hade bestämt att klockan 23 ska datorn vara avstängd, sen får jag kolla båda avsnitten, sen SOVA. nu är klockan 23:21 och här sitter jag. vi får se hur bra det går resten av veckan då.. fortfarande några dagar kvar, to be to continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0