tisdag

heeeeeeeerrejävlar min träningsvärk idag alltså. haha kan knappt röra mig.
jobbade igår of cooourse. var sjukt trött dock, blev inte mycket sömn.. sen var jag på step och sm och sen lekte jag hemma hela kvällen, kollade på upplösningen av kommisarie winter och sen tog jag och maria en kvällspromenad till IKEA.

at this very moment väntar jag på att lite vatten ska börja koka.. intressant va? så att jag kan kirra min matlåda. nyss var besiktningsmannen här och kikade på lägenheten och det gick bra, vill skriva kontrakt n u u u!

sen tänkte jag ta mig ut i solen en sväng, ev åka hem till emely men får se om jag känner att jag hinner eller ej. sen jobbar jag ikväll. det var la min dag!

Kommentarer
Postat av: emely

okeej, ja jag har ju inte bestämt mig än!!

Men ja ska tänka på dig innan ja bestämmer mig :)

2010-05-05 @ 08:14:58
Postat av: bella

puss!

2010-05-05 @ 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0