torsdag,

hej bloggen!

VET NI VAD, igår kände jag mig så trött så jag stängde av tvn efter första avsnittet av satc. framsteg eller vad!? idag ska datorn av kl elva igen, det är ett som är säkert..

har inget att uppdatera om idag heller så funderar med inspiration av nathalies förslag om att göra en lista.. ska bara hitta nån! hehh.

idag har jag jobbat, ovanligt va? sen var jag hemma och lagade korvstroganoff och kollade på förkväll innan jag var iväg och tränade. nu har jag bara duschat och hängt tvätt, mitt liv ser verkligen inte likadant ut i veckorna, visstä!?

nu ska jag nog gosa ner mig lite i sängen, heh, och imorgon är det fredag och jag ska göra roliga saker! haha PÖZZ.

Kommentarer
Postat av: hellish

wieee tummen upp för listor! är verkligen på listhumör, ska nog göra en till snart haha.. vad ska du göra för rooooligt imorgon? :D

2010-05-27 @ 22:14:57
Postat av: marro

fan vad man gillar roliga saker du! :D :D

2010-05-27 @ 22:44:43
Postat av: hellish

haha ja jag skrattar lite åt de roliga sakerna, men håller ändå med dig, det var banne mig roliga saker du! :D

2010-05-27 @ 22:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0