- -

hejsan. jag har haft en fucking awesome helg! i fredags var jag i skolan och hade en dugga. det gick rätt bra. sen fick jag tillbaka min första tenta och som alla redan vet så klarade jag den med 4 poäng från full jävla pott! så jävla stolt & chockad! på eftermiddagen var jag och mamma och lekte på stan och sen på kvällen blev det förfest hos jill och utgång på birger. ni vet ju redan hur den kvällen slutade. heheh. fick skjuts hem och efter att nästan varit med om en bilolycka lyckades jag somna, vaknade upp och det var mörkt ute och jag dog av hunger. kvällen slutade iaf på resturang med mamma bosse+ massa ungar (hehe mina syskon t ex) hade sjukt kul. kvällen avslutades i min soffa med ben and jerrys

igår började jag dagen med att gå och handla på ica. sen var jag och handlade på willys på väg till friskis. haha nu kanske ni undrar varför jag handlar två gånger men det är för att jag inte orkar bära. sen var jag alltså och tränade och när jag kom hem ställde jag mig och bakade typ 70 lussebullar. det var ganska jobbigt. pappa och annika kom förbi och fikade och hjälpte mig med en hylla & på kvällen var jag och åt på koh pangan med rebecca sanne nathalie emely och maria. supermysigt. åt dock asstark mat, och jag råkade spilla lite på min hand och nu har jag fått någon sorts utslag där och det svider fortfarande. haah ??!

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha aa sjukt bra men poff så var du borta, full, gla och hemgång? Äsch, den där ölen tar vi igen på nån uteservering i sommar i stället! :)

2010-11-29 @ 22:28:55
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0