fortfarande onsdag,

jag har varit hemma idag med och skrivit hemtenta. det har gått ganska bra, ger mig själv här och nu en stor eloge för att jag lyckats ta mig upp kvart över sju båda dagarna fast jag typ inte behövt. har insett att jag faktiskt kan koncentrera mig bättre på förmiddagarna när det är lugnt och typ.. inga tvprogram som kan störa eller bloggar som är uppdaterade.. he-he-he.  pappa skulle ha kommit och hjälpt mig med två hyllor också men stackarn har spytt i veckan, mådde dock bättre igår & idag men jag lät honom inte komma innanför min dörr för jag vill & har verkligen inte tid att bli sjuk! istället ställde jag mig återigen och gjorde soppa. maria fick för sig att jag hamnat i någon sopp-period i måndags vilket inte stämde men som dock gjorde mig inspirerad. så nu jäklar! idag blev det en stark paprika&tomatsoppa med chili som jag typ hittat på själv (woot, sa jag det där? min dröm var ju att kunna fatta hur man gör soppor utan recept yeaay!) efteråt var jag på skivstång/kondition med jill och karin och kvällen avslutades härligt med en hel proteindrink på alla mina kläder & cykelfärd i snöovädret. meen hallååå, vad gör det, det är fredag om 48 timmar & då ska jag få gå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0