fredag

ååh underbara efterlängtade fredag! hoppas ni mår bra kära läsare. ni är dåliga på att höra av er/ge lite respons tillbaka när jag försöker tycker jag. idag har jag ingen litteratur att läsa. eller jo det har jag, men inte med mig.. synd att jag sitter på en hård jävla stol på bussen som jag typ ramlar av på samt gick och lade mig halv nio igår, annars kunde jag ju passat på att sova (som jag önskat att jag fått hela veckan när jag försökt läsa med halvöppna ögon) idag är sista dagen på praktiken, makes me sad. kommer nog gråta en skvätt när jag säger hejdå till barnen. idag håller jag även tummarna att min lägenhet blir klar idag, då ska jag leka hemma hela helgen! har varit ute så mycket den här veckan så frisk luft är inget jag behöver på att bra tag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

vill se lägisen sen när det är klaaart!

2010-11-19 @ 11:16:43
Postat av: marro

jag vill med se! kanske på söndag? :)

2010-11-19 @ 11:31:48
Postat av: hellberg

jag ska försöka bli bättre, i promise! hoppas lägisen blir klar idag :)



miss you

2010-11-19 @ 13:10:20
Postat av: sanna

alltid när din lillebror är inne på chatten tror jag det är du.. blir ledsen när jag isner att det inte är, hejdå

2010-11-21 @ 12:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0