fredagkväll,

blå-hå-hå-hååååggen, det är fredag och jag har ont i magen (såklart) för jag har ätit 7 (såklart) portioner marängsvish (såklart) med mina fina vänner.

jag har ont i halsen.. och är svullen i höger (eh vad heter grejen som svullnar när man blir förkyld? tänker fan inte skriva lymfkörtlar även  om det är det det heter för så larvigt seriöst tänker jag inte beskriva det!) (dubbelparentes: utan att nämna namn minns jag en tjej i min förra klass, okej jag ångrar mig, nämner namn; my, som alltid skulle beskriva hennes smärta så sjukt tråkigt. normala människor säger ju typ "jag har mensvärk" men hon var mer "åh nej min femte livmodertapp har fått en lätt inflammation i samband med min vänstra menscykel vilket ger mig en fruktansvärd smärta i höger bukvägg") lite irri.

aja, det jag ville säga är att jag hoppas att jag inte blir sjuk. men har haft så här i tre dagar nu.. det blir värre på kvällen, brukar ju vanligtvis alltid vara värst på mornarna tycker jag.. kanske handlar om mitt hetsätande på kvällarna... hehe skoja... sånt gör ju inte jag...

nej nu skall jag sova mitt herrskap. FAN VAD SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT

Kommentarer
Postat av: Marro

Haha minns det som igår! Stackars hals för övrigt!

2010-11-13 @ 16:29:20
Postat av: rebecca

halsmandel? puss!

2010-11-13 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0