lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? utsatt. Det innebär också att verksamheten måsta vidta åtgärder som dokumen-

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en handkräm

3. Vad var det senaste du såg på tv? kollar på förkväll at this very moment

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 17:36 (hmm den var 17:59)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? orup som pratar om hans kompis som är ungkarl

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? heh.. igår. cyklade hem från träningen. men hallå, jag har faktiskt varit ner för trappan och hämtat posten iaf!

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? tittade på? på internet? läste väl någon blogg

8. Vad har du på dig? rosa mjukisdress och lila raggisar

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? minns inte

10. När skrattade du senast? igår (snyft, ofta jag inte har skrattat på hela dagen)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? haah elak! ingenting..

12. Har du sett något konstigt på sistone? kanske kan den där stormen utanför ses som konstig..

13. Vad tycker du om den här utmaningen? tråkig faktiskt men nu har jag ju börjat

14. Vilken var den senaste film du såg? hmm.. kikade minilite på "och så kom polly" när den var på tv sist

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? ett busskort (hähä skoja) (inte) en lägenhet, massa onödiga teknikprylar, allt jag vill helt sonika samt presenter till mina nära och kära

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. jag är egentligen en kille

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? tycker faktiskt ingenting behöver ändras

18. Tycker du om att dansa? jopp. svaret på förra frågan var ett skämt om du inte förstod.

19. George Bush? nathalie persson? (förresten måste jag få påpeka att jag inte hade någon aning om att orup stammade så extremt mycket.)

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? tänker jag inte säga för då kommer garanterat någon vara jobbig och säga "ååh det har jag också tänkt" bläblä

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? säkert, trivs rätt bra just nu dock!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? välkommen

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? haha va fan.. ingen kommer ändå görat


Kommentarer
Postat av: marro

16 visste jag redan, samt jag kan görat!

2010-11-24 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0