måndag,

imorgon ska det snöa!

idag har jag varit i skolan och redovisat en bok. om ni inte har märkt det själva så är det jäkligt kallt ute också! kändes som att hån när jag slängde mig för att kolla på termometen när jag kom hem och den visade minus 1,2. 1,2 YNKA GRADER! var övertygad om att det stod -12 först. icke. gud vad underbart det ska bli med vinter..
efter skolan var jag och fyllde på mitt busskort så nu är jag prepared för regn/snökaos. jag har inte så mycket att dela med mig av ska jag säga.. ..är sugen på att duscha.. men det får vänta. ikväll ska jag äta fiskbullar, det längtar jag till! är grymt sugen på det med. det kan ju bli mitt mattips en dag som denna för det är såååå jäääävla gooott. nu ska jag slå på en kopp kaffe till och sen börja bege mig mot friskis för lite skivstång/spinning som jag lyckats få plats på, high five!

Kommentarer
Postat av: marro

highfive på den! jag köpte med fiskbullar idag!! smarrigt

2010-11-08 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0