onsdagkväll,

vad gör ni allihopa? varför uppdaterar ni inte? varför ringer ni inte mig och vill leka?

idag har varit en lite kämpig dag! har sovit så sjuukt dåligt. vaknade flera gånger varje timme hela natten, förstår inte varför.. så jag har varit extremt trött. men jag var på seminarie på morgonen, sen gick jag hem i slasket. det var inte en så trevlig promenad. väl hemma åt jag lasagne som jag gjorde igår och pluggade.. kollade på biggest loser & sålde en bok till en dude som bodde här i närheten. 200 kr, det gjorde mig glad, funderar på att unna mig en cola till helgen nu bara därför! hade inte riktigt räknat med brännandet av pengar i lördags (jo-ho tänker ni kanske nu, du visste ju hur mycket pengar du hade med dig ut! men nej, "medges ej" är ju något birger inte vill använda sig utav..) så jag känner mig lite fattig. eller ja, nu rik! 200 kr catshing. sen på eftermiddagen råkade jag somna i soffan. fyfan vad jag HATAR att göra det. var helt förvirrad när jag vaknade. och inte nog med det, jag (man?) var även svettig, hade ont i ögonen pga sminket, var betydligt tröttare än innan SAMT MISSADE VIKTIG PLUGGTID! inte direkt så att jag tar igen det så här på kvällskvisten för att jag är vaken nu likzom.

förresten! jag har ett tips som jag hittade på en blogg som jag provade igår, häll i lite kanel i kaffefiltret när ni brygger kaffe, blev värsta efterrätt/kanelbulle/myskaffet! varsågoda


Kommentarer
Postat av: sanne

Jag vill lekaaaa

2010-11-11 @ 01:04:33
Postat av: rebecca

haha jag har en hatkärlek till eftermiddagsnap! skönt när man somnar, jobbigt när man vaknar. när jag tänker efter är det ungeefär som att däcka på efterfesten? hmm intressant iakttagelse

2010-11-11 @ 09:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0