onsdagkväll,

igår var jag på föreläsning och efteråt var jag och maria och vaccinerade oss. det gjorde skitont verkligen. till och med coola maria tyckte att det gjorde ont & min smärta höll som vanligt i sig.. känner fortfarande av det. blä! sen var jag och maria och lunchade på 018 fortsatt av lite kaffe och sällskap av sanna. hängde där i flera timmar haha. på kvällen var jag på skivstång med jill som stukade foten, STACKARN! vet hur jävla ont det gör. men stålkvinna som hon är lekte vi tillsammans på gymmet idag ändå!

imorgon blev jag helt plötsligt ledig. eller skolk-ledig. mina klassisar skulle inte gå på workshopen & då vill inte jag det heller. trots att jag egentligen vill.. he-he-he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0