questions


Vad kan du inte lämna huset/lägenheten utan?
nycklar. HEHE. tuggummi. puderdutt Vem är du kär i? jag vet inte Har du på dig strumpor just nu? näej. randiga lila raggsockor dock! Har du varit på bio under de senaste 5 dagarna? icke! önskar jag varit! Är du varm? svar ja. Vad är det sista du druckit? vatten Vad har du på dig just nu? mjukisar, raggsockor, trosor, bh, fleecetröja ♥ Senaste maten du åt? fiskbullar, ris & majs.. mhhm. åt tills jag sprack! du köpt några kläder/objekt under den senaste veckan? ja många åbjäkt, orkar inte tänka efter! Vilket är ditt favorit djur? tänker inte svara när du särskriver sådär åke. Din drömsemester? thailand med maria, nämen! det skulle jag visst få uppleva! typ snart! Värsta skadan du någonsin haft? har inte skadat mig allvarligt någon gång.. konstigt är väl det dock! Saknar du någon just nu? alltid! Vad är ditt hemliga vapen för att locka det motsatta könet? humor & charm. Vilka är dina planer för ikväll? lite skivstång/kondition med förhoppningsvis jill & dusch samt lite tvmys efter det. Nästa resa du ska ta? ta & ta.. till friskis? haha. ska åka långt på söndag hade jag tänkt! ska RESA ända bort till ramsta då. Vad vill du veta om framtiden? om jag blir lycklig och frisk. och detsamma för alla jag bryr mig om. Bär du någon parfym eller cologne? ja, oftast! har blivit mycket bättre på det, förrut kom jag aldrig ihåg att använda det.. använde det enbart när jag gick ut typ? luktar naturligt gott kan vi ju låtsas..hehe.. Vad lyssnar du på just nu? den här. Samlar du något? nej.. typ inte.. tråkigt tjej.. Senaste gången du blev stoppad av en polis? hehe när jag låg på marken vid svandammen i somras (obs sant) Vad står det i ditt senaste sms du fick? "haha bjussa mig nån dag, var ju sugen härom dagen" Gillar du stark sås? älskar stark sås! När tog du en dusch senast? igår 20.43 Vad gjorde du 00:00 i natt? kollade på paradise på datorn. hatar att repriserna går så sent nu förtiden! brukade ju se fram emot att krypa ner o mysa i sängen och somna till det. fattar dom inte det?

Kommentarer
Postat av: sanna

är också så jävla upprörd över ph

2010-11-11 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0