söndag

BLÅGGEN!!!! jag mår dåligt. INTE psykiskt dock! väldigt skönt. ganska ovanligt skulle man nästan kunna tillägga? ofta på dom här bakissöndagskvällarna brukar man ju lätt fälla en tår eller två (hmm. händer inte så ofta, ville bara att ni skulle förstår känslan) men har ont i magen. o i hela kroppen. har blåmärken på hela benen på mina redan vit-blåa ben. inte så smickrande. har kollat på ems & lite slutet på filip och fredrik. oj, råkade särskriva fredrik först. HAHA roligaste särskrivningen nånsin. fre drik. hah. okej inte så kul. skrattade lite för mig själv. och suckade. har suckat många gånger senaste timmarna. av utmattning liksom. men åter till fre-drik, såg ni mig på tv eller? jag gjorde, jag gjorde! nathalie ska vi ligga nu? har ätit chips och pizza till middag. heheh. har kollat på i anneli hela dagen. ni MÅSTE kolla, det är helt underbart. även om man inte är bakis så skrattar man hela tiden tror jag. runt fem klädde jag på mig träningskläder och skulle åka och träna. jag gick in och ut genom dörren TRE ggr innan jag insåg att det inte skulle gå för att jag höll på å kräkas. men men, det är väl tanken som räknas så jag blir nog smal å muskulös ändå. gick till ica istället och köpte som sagt chips och pizza. hohähäho. det var gott. jag känner att jag har beskrivit min dag lite baklänges. vaknade med en man bredvid mig, det störde mig. gillar inte att sova med folk som jag inte är kär i. mannen i fråga var iaf en gammal flamma så ni behöver inte bli så upphetsade. eller ja, det har aldrig flammat där förvisso.. men ni fattar.. han hade tydligen flickvän nu.. kul för henne.. aldrig ville han gå hem. jag var duktig och stod fast vid hk och han var lite förvirrad och sa saker som "förstår ingenting.. alla tjejer vill alltid att man ska vara kvar resten av livet och mysa o greja" när jag bokstavligt talat slängde hans kläder på honom. usch. hejdå. har medvetet inte entrat för att ni ska läsa i samma takt som min hjärna jobbar. oj konstig liknelse. orkar inte radera och skriva någotannat. hejsvejs igen

Kommentarer
Postat av: rebecca

"förstår ingenting .." haha rolig kille. du har raserat hans världsbild! det förtjänar han lite ;)

2010-11-08 @ 09:44:45
Postat av: Hellberg

Hahahaha fett rolig blogg!!! Tror. Jag vet vilken kille? Om det inte stämmer vill jag höra allt, eller va det vill jag ju ändå, oavsett. Puss

2010-11-08 @ 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0