söndag,

igår bjöd mamma mig på mat och mys, vi kollade på film och bosses son emil kom förbi och hängde ett tag också. sen sov jag över & bjöds på lyxfrukost imorse.

idag har jag varit och klippt mig. klippte hela 7 fucking cm!! hade som vanligt tänkt säga typ "ta så lite som möjligt, absolut högst 2 cm" (min standardrepik..) men är så trött på mitt risiga hår så när jag frågade hur mycket hon tyckte jag skulle ta så lät jag henne bestämma. gaaah! fattar ni hur mycket 7 cm är!?


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

typ så långt !!!!!!

Kommentarer
Postat av: rebecca

säkert jäääättefint stumpan!

2010-11-14 @ 21:35:27
Postat av: Ännniii

Men vännen! Jag kräver bild :D Jag har nu köpt massa oljor, inpackningar och stuff för att det ska bli lika fint som ditt!!! Pussen

2010-11-15 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0