TGIF

åååh jag är så glad över lägenhetsfixet så ni anar inte! är alldeles pirrig liksom! tänk att få ett hem och inte bara en sovplats liksom.. åååh

jag känner att jag borde plugga just nu.. har inte föreläsning förrän kl 13, orkade inte känna mig så degig så jag gick upp nio, varför kanske ni undrar? ja jag vet inte riktigt nu såhär i efterhand kan jag säga.. men nu tänkte jag åka ner på stan (det regnar=buss tjoho!) och boka en klipptid nu när jag sålde boken. ska även förbi banken tänkte jag och kolla om jag vågar spendera den oväntade summan. sen ska jag som sagt till skolan och efter det ska jag fika med marianne & sen träna. hur kvällen blir får jag se.. har lite för många förslag och då blir jag lätt lite lamslagen och orkar inte göra någonting. vad ska ni göra? leka med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0