Tisdag

hej vänner, sitter på bussen och har just läst ut min första kursbok som jag ska ta mig igenom, ingen sova här inte! praktiken flyter på bra, älskar alla barn plus personal! skulle det inte ha varit för avståndet skulle det verkligen varit helt perfekt. igårmorse när jag väntade på bussen hände för övrigt en konstig grej. eller hände och hände, en kvinna satt där mitt bland alla och grät helt hysteriskt. så jäkla konstig situation.. ingen gjorde något heller, till slut frågade jag (som kommit sist av alla) om något hade hänt (haha rätt uppenbart..) & ifall jag kunde göra något. hon var dock helt crazy och börjar skrika.. men skrek iaf mitt i allt att taaaack ändå att du bryr dig!!! Ingen jävel som gör det här, vuxna människor!!! Alla blev lite nervösa men jag undrar vad som hänt.. hon skrek något om tid men jag känner att man som vuxen inte börjar stortrivs i en kvart bland folk för att man typ missar bussen.. hoppas inget allvarligt iaf! aja nu ska jag gå av. Vi hörs när vi hörs, ska bo hos mamma nu medan lägenheten fixas. Puuzz

Kommentarer
Postat av: rebecca

pussis!

2010-11-16 @ 16:59:25
Postat av: m

klart jag saknar dig!!!!

2010-11-18 @ 16:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0