tisdag,

hade en jättehärlig pensionärshelg som vanligt. i lördags vaknade jag vid halv nio, man inser att man vaknar för tidigt när jag varken fick tag i mamma eller pappa. på dagen fick jag iaf lite hjälp av pappa i lägenheten och sen var jag & elenore plus familj hos honom på middag och fick träffa hans nya mö. det var mysigt.
på söndagen vaknade jag ännu tidigare och på dagen var jag, mamma och gabriel på ikea och shoppedishoppade. fick upp en gardinstång och ihop en hylla och på kvällen var jag och tränade. utan mina fina träningskompizar, så jäkla mycket tråkigare att vara där ensam hah

igår var jag i skolan cirka hela dagen & sen köpte jag nytt kanebo, LYCKA(!!!) & fikade med maria. sen blev det skivstång med jillsan! roligt som vanligt men jag upptäckte något sorts klickande i ena knät vilket störde mig, hatar att mesa när man väl är där. sen kom jag hem och lagade soppa! slurpi vad gott det var. majssoppa, någon som vill ha recipe? snabbt att göra & få grejer of course.

idag har jag varit hemma hela dagen och skrivit hemtenta. förutom en liten promenad till årstahallen i snöstormen för att handla och tränat nu ikväll. det har iaf gått relativt bra med hemtentan, hoppas få ner allt imorgon så jag bara kan göra lite finschliiiip sen likzom. på tal om handlingen, vet ni vad jag köpte? fishermans friend med cherrysmak ENBART för att jag läste igår att stilrobin gillade dom. jag har aldrig i hela mitt liv ens tänkt tanken att köpa fisherman (förutom på krogen hähä) och så fort han skriver om det så köper jag. fast i bloggarnas makt..

Kommentarer
Postat av: Hellberg

Hahaha fy fan vad roligt I die! Var dom goda? :)

2010-11-23 @ 22:54:37
Postat av: sanna

när fan ska det vara slut på pensionärshelgerna?? dom gör mig deprimerad.. ska vi säga från och med januari. då har ju den värsta vintern varit över, vi börjar nya och fräscha kurser och vi har pengar?

2010-11-24 @ 00:42:03
Postat av: jill

Fy faaan var äckligt med cherrysmak. Bläääää... eller? :)

2010-11-24 @ 08:20:14
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: rebecca

släng ut recepten snuttan! p.s jag är på torsdagslunch!

2010-11-24 @ 10:20:17
Postat av: Kim

Åh, jag hade mer än gärna joinat er på passet i måndags, hade bokat men missade pga att jag inte fick någon parkeringsplats (hann ej parka hemma, jobbade över) så, efter 10 min åkande runt runt den där satans byggnaden så gav jag upp så, en varning rikare.. Ses på fredag?

2010-11-24 @ 10:48:19
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: jill

Men åååh kiim typsiskt dig att snacka sådär.. JAG HAR JU INTE BJUDIT nattis. men åhhhh.. aja nathalie, vill du komma till mig på fredag? =)

2010-11-24 @ 11:58:38
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: marro

HAHA DIN SUCKER! TAGEN PÅ BAR GÄRNING, VISSTE VÄL ATT DU FÅTT KANEL I KAFFET FRÅN ROBBAN!!!

2010-11-24 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0