tisdag

whats up fellahs? jag har lämnat in min hemtenta! tjoho vad skönt. förvisso gjorde jag det redan i förmiddags men ändå! gick upp vid sju idag också så att jag skulle hinna träffa min lilla godbit maria. vi åt lunch och strosade (älskar det ordet) på gränby och handlade lite nya outfits till lördag. vi (jag?) bestämde nämligen att vi ska gå ut då! FATTA ATT JAG SKA FÅ GÅ UT TVÅ HELGER I RAD! åh lycklig. alla som vill får gärna följa med, det enda som krävs är att man är toktaggad! på söndag är det även paranormal acitivity som gäller, så om någon annan än sanne och maria vågar/vill se den är nu mer än välkomna att hojta!

efter gränby cyklade jag hem i en av alla 1000 snöstormsattacker som förekommit idag. det var inte sådär jättemysigt så jag bestämde mig för att ta bussen till träningen. då hade det såklart slutat snöa & jag missade precis den bussen jag tänkt ta och den efter var skitsen så jag ser det nog som ett tecken att jag + buss = falskt. idag hade jag tänkt att springa en mil på löpbandet, insåg att jag aldrig provat göra det, men planerna ändrades drygt halvvägs för att jag var tvungen att passa min tvättid plus blev lite hungrig. heheh. jobbigt det där med hunger. tog tillfället i akt att göra några chins, och fanimig, hade jag haft jill där hade jag nog kunna gjort en på 10kg hjälpvikt. gaaah nu är det nära mitt mål alltså! SKÖJ!

nu ikväll har jag alltså tvättat och så har jag ätit soppa. hade handlat för annan middag idag med maria men jag köpte även min älskade laxost (♥) så jag behövde en anledning att få äta mackor. hä-hä. sen har jag mest frusit & skypat med anna. sist jag kollade termometern var det -16 ute. vad sker!? vågar inte gå och kolla igen. nu ska jag kolla på paradise hotel i min renbäddade säng. kizzez and hugz


updt: -17,6

Kommentarer
Postat av: jill

Pussis, vi kollade på bil igår. =Ingen träning. Önskar jag vart där och hjälpt dig med chinsen! <3 Så dutttiii såå..

2010-12-01 @ 09:04:24
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0