tisdagkväll,

hej vänner! LÄNGE SEN! shame on me. minns knappt vad jag gjort sen sist.. måste tänka...pling! skrivit hemtenta. fy vad jobbigt, men fy vad skönt när det var klart. firade med att luncha med maria & träna med mammi. sen var jag hem och duschade innan mamma bjöd mig niklas och hennes kompis på lyxmiddag. på kvällen lekte jag vidare hemma hos bella med lite grrrls.

i lördags fortsatte jag firandet med att åka till gränby och shoppa lite. det var roligt så länge det varade. haha bittert det lät!? inte meningen. njuter fortfarande. på kvällsingen var jag och åt grekiskt med rebecca maria och sanna & sen var vi och såg the social network. myskväll

i söndags var jag mamma och niklas och fikade hos mormor & morfar, tränade med jillsan och kollade på ems som vanligt! igår var jag på ikea och rusta och lunchade med mamma. sen var jag i skolan följt av skivstång/spinning med jill och kim. idag har jag också varit i skolan, hade föreläsning om professionell närhet & distans, trodde det skulle vara mer lärorikt än det var dock.. hann hem & handlat. sen kom jill förbi en sväng och vi var och tränade på ulltuna, första gången för mig. kände sådär.. tacka vettja väderkvarn, där kan man känna sig hemma.  nu ikväll har jag ätit middag, duschat, skypat med anna & kollat på desperate. KUL VA!!!

lång update! eller jag försökte iaf. puzz.
(juste, viktigast av allt: jag och min favoritspontanakompis maria åker till thailand den 21 dec! WI-fucking-HO!)

Kommentarer
Postat av: jill

VERKLIGEN shame on you!!!!

Du, det där så ska det låta.. Jag kan nog hänka. Hittar vi dit :)? <3

2010-11-03 @ 09:12:02
Postat av: Ännniii

Uuuunderbart!! Då kan du ju köpa en sån där sexig tomteutstyrsel vi kollade på och ha i thailand. Så får du både jukänslan och solbrännan :) wiii

2010-11-03 @ 10:37:03
Postat av: rebecca

wiho!

2010-11-03 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0