torsdag,

hej frieeeeeeeendz! mysig dag. var på en rolig föreläsning idag med en grym föreläsare om konflikt-hantering. det är konstigt att man inte blir så pass inspirerad oftare (kanske dags för en del föreläsare att byta jobb kan jag känna..) efteråt halkade jag mig ner på stan för att luncha med sanne sanna maria och rebecca på rififi. sen blev det några timmar på stan och jag köpte t ex en sammetsklänning (!?) och en glittrig kjol (?!). jag, maria och sanna var även på det nya systembolaget, det var spännande.. undra hur pass nytt det är egentligen, säkert flera månader gammalt.. nykterist som jag är (blivit). (ofrivilligt).

väl hemma började jag julpynta ännu mer här hemma. mysigt är det. sen åt jag majssoppa igen! fyfan vad gott. synd att det är lite halv... nja underdrivet... extremt oaptitlig färg på den. annars skulle jag gladeligen bjudit er alla. jag har betalat räkningar idag också.. men det känns verkligen som att jag missat någon. vad har man för räkningar? jag har liksom bara två st pappers-räkningar denna månad. känns ovanligt lite. nu ikväll var jag lite våghalsig och tog cykeln till träningen igen hihi. gillar att vara lite wildandcrazy ni vet. eller så kan ni kalla mig dum i huvudet. det är okej och jag känner egentligen samma sak. accepterar ni det mer om jag byter till dubbdäck? vad kostar det?  (ska jag tillägga att jag inte vågar ta med iphonen för att lyssna på musik längre då jag inser hur stor risken är att jag ramlar och krossar den? hähä mån om mitt liv ni vet)

FREDAG IMORGON!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

parantes är nog din nya grej (eller?)

2010-11-25 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0