torsdag,

varför har ingen berättat att detta skulle bli min lyckodag!? är så jäkla glad, inget ska få förstöra min dag!

för det första har jag varit ledig (från skolan iaf, vi kan ju låtsas att jag varit ledig från hemtentan)
för det andra så har någon satt in 2551 kronor på mitt kort (banken ser inte från vem, men det är ingen privatperson så pengarna är ju nästintill mina nu!) för det tredje hittade jag helt jävla perfekta satsumas när jag handlade, för det fjärde så har mitt paket från proteinbutiken kommit och för det femte så kom dom från måleriföretaget och berättade att dom ska måla & tapetsera min lägenhet nästa ons&tors! WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Men du! Nästan för bra för att vara sant! :) pussen

2010-11-11 @ 20:41:01
Postat av: jill

Så glaaad att du är så glaaaad =)

2010-11-11 @ 21:19:43
Postat av: sanne

haha kul och få lite oväntande pengar! haha

2010-11-11 @ 22:29:50
Postat av: Hellis

Men wieee vad jag blir glad för din skull darling!

2010-11-12 @ 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0