fortfarande torsdag,

idag har jag varit på mammas styrkepass. det var en tjej där som hette nathalie persson som hade lagt på lite mycket vikter igår på skivstången och därmed var rätt utpumpad idag. men det gick bra! sen åkte jag och mammi hem till henne och duschade och hon bjöd på världens godaste taco-paj-grej och lars kom förbi och hjälpte oss med våra datorer. snelt. igår efter skolan cyklade jag till mamma för att tigga åt mig typ en kaffe och ett digestivekex, men fick istället världens godaste & lyxigaste fisksoppa som de ätit dagen innan. vissa har det bra! (på kvällen åt jag också mamma-middag som jag fick i helgen.. hah, ja hon vet att jag har det lite dåligt på pengarfronten, svar ja..)

imorgon efter skolan ska jag åka och fika med sandro och anna i stockholm, it makes me really happy i denna dystra vardag.
8 minuter till paradise hotel. ska nog slänga mig och kolla på det i sängen. vet inte ens varför jag kollar, inbillar mig att det kanske blir bättre? dessutom finns det inga snygga killar. inga liggbara liksom. bleeeng.

Kommentarer
Postat av: marro

Haha bleeeng

2010-10-14 @ 23:30:42
Postat av: jill

Håller med. AS FULA boys!

2010-10-15 @ 10:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0