fredag

hej vänner, sitter på tåget nu.. och ja, jag har med mig skolgrejer att läsa så frågan är varför jag sitter här och skriver meningslös inlägg haha. vad ska ni göra i helgen btw? jag och anna ska gå ut ikväll and it makes me jäävligt hääppy alltså! var ju ett tag sen så att säga. annars ska vi nog mest mysa och kanske äta goda grejer, det är vi ju ganska bra på. ingen träning imorgon med andra ord.. skönt, insåg att jag inte har haft en träningsfri dag på tre veckor om inte mer, sjukt dåligt för kroppen i know! måste styra upp mitt träningsupplägg när jag kommer hem, intressant info. nä nu hoppas jag att jag är framme snart för jag är både kissnödig och hungrig! puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejhej! Hoppas allt är bra med dig! Följ gärna mina äventyr i bl.a schweiz och andra destinationer:)



Kram Sofie

2010-10-22 @ 15:41:10
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0