måndag,

fyfan vad jag är trött! klockan är tjugo över tio men känns som typ två. så fort jag skrivit klart ska jag SOOOVA! längtar.

idag har jag varit i skolan. varit på en värdelös workshop & sen fikat med mikaela jessica och helena. sen var jag iväg och tränade & nu ikväll har jag mest skypat med anna!

angående så ska det låta; nathalie funkar den söndagen för dig annars? verkar som att marro erbjöd sig att köra isf och det vore ju väldigt skönt. söndag är man ju garanterat skolfri och behöver man plugga kan man ju planera in den någon annan dag. är det bara nathalie och maria som vill med förövrigt? jag mailar dom imööööra så please svara!

nej. sängen! jalla!

Kommentarer
Postat av: nathalie

söndag funkar också, inga problemooo! :)

2010-10-11 @ 23:19:51
Postat av: Maria

Haha jag ångrar mig! Kan visst inte den söndagen :(

2010-10-11 @ 23:57:35
Postat av: Emely

Jag vill följa med :D Vilket datum pratar vi om?!

2010-10-12 @ 08:13:03
Postat av: Jill

Jag skulle också vilja följa. Vi snackar om datum på träningen. Kan jag följa så följer jag gärna =)

2010-10-12 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0