söndag

nu är det söndag! och jag gör ingenting. har suttit hela dagen och skrivit in mitt sjukt hektiska schema i min kalender och beställt böcker. blä, ser inte fram emot tempot i denna kurs.. gah.

fredagen var enligt mig jättelyckad! kan varit för att jag och sanna spenderade 90% av kvällen i en taxi hah.
lördagsdagen var mindre härlig.. hade en huvudvärk som inte var av denna värld. fyfaan! på kvällen tog jag en promme till sanna och åt pizza med henne hemma hos marro. på kvällen kom även sanne och vi kollade lite på film och hatade killar

nu ska jag åka och handla lite och sen träna. på tal om träning såg jag förövrigt att katrin, innan hon började träna, inte kunde göra en enda armhävning. alltså förlåt men det är ju inte rimligt?! så svag kan man ju inte vara. framför allt inte om man släpar runt på en tjock bebis hela dagarna..

ikväll är det ensam mamma söker! tjoho

ps, lyssna på just a dream med nelly. så saaaaaaaaaatans bra!!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahamen jag kan inte heller göra en armis!!



drömde inatt att jag råka lägga ringo i en låda och glömma han där.. tror mitt ogillade mot katrin börjar gå överstyr hehe

2010-10-03 @ 15:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0