tisdag,

hej lovers. idag är det tisdag, vilket bara innebär 1 dag till min hemtenta.. är lite orolig faktiskt. & rädd. heeh. har varit i skolan idag iaf, försökt reda ut massa begrepp & frågor inför tentisen och haft info om hemtenta-grejs med min snyggolärare. sen cyklade jag ner på stan och lekte & åt middag med sanna och rebecca. när vi hade skilts åt råkade jag hitta en vinterjacka som man tydligen inte fick hänga undan så jag bokstavligt SKRAPADE ihop alla småmynt, rabattkuponger, rabattcheck & de sista pengarna jag hade på kortet. haha. sen var jag och tränade & nu ikväll har jag kollat på desperate och betalat räkningar!

Kommentarer
Postat av: hellis

taaack för fina comments babe ;) nice med vinterjacka, hur ser den uuuut? jag vill se!



jag ska på bio på fredag, sen på lördag ska jag på birthdayparty för ida med efterföljande utgång kanske! vad ska du hitta på?

2010-10-27 @ 11:28:42
Postat av: sanna

jag har ett recept som jag ska slänga upp idag! nu blev du glad va!!

2010-10-27 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0