torsdag,

hej vänner idag är det torsdag och det är svinkallt ute! jag hade nog glömt bort lite hur kallt det blir på hösten. undra hur det kommer bli i vinter..

idag har jag varit på seminarium & ätit lunch med fina vänner på panini. när jag kom hem var köket fixat. alltså jag är så jävla glad! ni förstår inte. äntligen känns det som att jag kan börja bo.. leva.. haha skoja. men nu får jag ju mersmak och vill bara få väggarna fixade NU! är jättenöjd iaf, ska prata med uppsala hem och fråga om jag får måla listerna svarta bara

på eftermiddagen var mamma här en sväng och sen var jag och tränade med jill och karin. idag fick jag ett paket på posten att jag vunnit någon tävling med bandit rock. hehe, varför det är bra att ha en iphone del 1 typ. (hade väl inget liv någon gång och rycktes med i nån tävling) nu ska jag borsta tänderna och gå och sova tror jag. trött är jag! puss gullisar

Kommentarer
Postat av: bella

puss!

2010-10-21 @ 23:02:18
Postat av: marro

haha känner igen mig i fixahemmakänslan! skönt att du blev nöjd med köket!!

2010-10-22 @ 10:00:45
Postat av: jill

<3

2010-10-22 @ 12:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0