torsdag,

igår var liksom inte heller någon bra dag. det är tråkigt att ha massa dåliga dagar tycker jag. är ytterst ovan. idag har jag varit ledig, eller ledig ifrån att gå till skolan iaf. har haft massor att göra, MEN har även fått det gjort så det känns jävligt skönt. förstår inte hur jag ens övervägde att hinna åka på kryssningen haha! är klar med det som skulle göras till imorgon iaf, även om jag har massor av grejer kvar att göra till måndag.. men det får jag ta till helgen för nu har jag tagit paus. har städat & donat & skrivit lite listor på vad jag vill ha gjort i lägenheten. ni förstår inte hur mycket jag längtar tills allt blir gjort alltså, blir galen på hur jag bor nu. har iaf fått tag på ena företaget som ska göra luckorna nu & de skulle höra av sig imorgon om när det planeras göra. känns mycket skönt!

är det någon som är sugen på hotellfrukost på lördag? säg till eller dyk upp halv tolv utanför scandic vettja! myspys.

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh låter mycket mys! är dock i stockholm :(

2010-10-14 @ 16:58:13
Postat av: Jill

Ha inte dååååliiiga dagar!!! Mår du dåligt så mår jag dåligt..

2010-10-14 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0