-

det här är egentligen ingenting jag vill skriva här, eller jag vill över huvudtaget inte uppleva detta för det är det värsta jag varit med om, men jag och andreas har gjort slut. eller snarare han har, orkar inte förklara, men ingenting har hänt, han orkar bara inte med avståndet. jag har varit helt förstörd & är fortfarande helt sinnesjukt jävla stört ledsen, men vill bara att ni ska veta för jag klarar inte av att berätta eller prata om det om jag inte har gråtit hysteriskt innan. så please be kind..

känns som att jag iaf gör lite framsteg, har kunnat vara bland folk idag. dessutom har jag fått massor gjort hemma. gick upp kl 7 och tvättade, och skrev 3 sidor till mitt (det heter min har jag fått lära mig) PM. sen har jag köpt lite grejer på stan för att bli glad & fikat hos mormor och morfar. och tränat, bra grund där, har bara ätit massa mackor och bullar idag.. jag suger. (ja, jag åt chips igår till middag också. men det var faktiskt sanna & marias fel heh)
well, tack för att ni finns ♥

Kommentarer
Postat av: emely

Usch vad tråkigt gumman! :(

2010-09-23 @ 22:11:34
Postat av: marro

min lilla skrutta då! inte suger du, du är ju asbra. (drömde inatt att du vägde 48.5 kg... varför drömmer jag såna drömmar haha? ps blev avis)

2010-09-23 @ 23:04:08
Postat av: lisa

du är värd så jävla mkt bättre. du är så jävla het.

2010-09-24 @ 01:08:09
Postat av: bella

lillen då! fan vad ledsen jag blir för din skull...hör av dej om du är nåt. annars får vi ses nåt i veckan!

2010-09-24 @ 14:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0