-

SAKER PÅ TEVE SOM FÅR MIG ATT …
kräkas: det där programmet med smuts. fyfan kräks vid tanken. kungarna av tylösand
gråta: extreme home makeover
skratta: halv åtta hos mig
bli glad: ensam mamma söker
Bli uppgiven: haha vet inte
byta kanal: alla serier utan slut.. typ days of our lifes och hem till gården
inte zappa: the hills, the city, desperate housewifes
gilla motorprogram: finns inga. hatar dom alla

SENASTE …
äckliga lukt du känt: mitt handfat i badrummet
goda lukt du känt: kaffä
gången jag kände mig lycklig: igår när jag pratade med andreas
gången jag grät: fällde en liten tår samtidigt tror jag nog
inköpet: något att äta eller dricka tror jag
spanet: ehm, vänä
biofilmen: i rymden finns inga känslor. SE DEN!
palmen jag låg under: eh det var ett tag sen
person jag velat ge en käftsmäll: sånt vågar jag varken göra eller vilja heh

PEST ELLER KOLERA …
Gå naken över Sergels torg eller sjunga karaoke live i teve: oj.. kanske sjunga.
Aldrig mer få äta på restaurang eller aldrig mer få äta chips:
aldrig mer äta chips
I en veckas tid vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing eller Helge Fossmo: hah linda helt klart
Maratonlyssna i 24 timmar på Carola som talar i tungor eller Ernst Kirchsteiger som drar sina bästa citat: haha ernst.
Göra en tarmröntgen eller ha hemmorojder i ett år: haha tarmröntgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0