måndag

idag är det måndag och jag har varit vaken sen klockan 9. försöker skriva på mitt PM, fast ska jag vara ärlig så har jag ju för fan det inte ens uppe på datorn längre. jag är verkligen dålig! det händer liksom inte mer nu, vet inte vad jag ska ändra eller lägga till. jag bara svamlar, kommer inte vara ett dugg nöjd när jag lämnar in detta (dock lättad och glad)

helgen har iaf flutit på, mysig shopping och fika i fredags med sanna, rebecca och maria, snabb träning med reb + jill & sen bio med sanna, maria och rebecca återigen. efteråt följde sanna och rebecca med mig hem och drack te. vet ni vilka sanna och rebecca är?

i lördags var jag upp i ottan och tränade, blev glad för nu har jag sänkt mig 5 kg till på chinsen, tjoho! sen började jag göra mig i ordning inför kvällen (haha det där var överdrivet, vi sågs kvart i tre på dagen) så det blev förfest & sen gasquen på göteborgs nation. väldigt lyckat!

igår var jag mest bakis och skakis och äcklig hela dagen. usch. försökte träna på kvällen med jillsan men det gick inte bra för fem öre. så jävla trött & energilös

jag vill gå ut i solen.. men jag känner mig sämre vad gäller pm:et om jag inte är hemma. eller så kanske jag faktiskt får lite inspiration om jag får frisk luft? så får det nog bli.. ska bara klä på mig något kanske..

Kommentarer
Postat av: rebecca

tror det är två asbra tjejer?

2010-09-27 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0