måndagkväll

nu är det kväller, jag bah bloggar ååå bloggar, så jävla gött!


jag hann med en liten promenad sen iaf.. ytterst skönt var det, gick förbi en ica och fixade nya trisslotter mot den jag vann på som jag fått av sanna och marro. vann inget dock! heh. senare på eftermiddagen var jag och tränade. gick så sjukt bra idag! kändes som att jag kunde springa för alltid på löpbandet. i would like to keep that feeling please! skulle gå på pass med jill halv sex, undra hur länge man hade orkat annars, borde prööööva någon gång faktiskt!

nu ikväll har jag mest skrivit på mitt pm. hha SKOJA! har duschat och ätit kvällsmat och kollat på idol medmera. eeh ja vad nu medmera står för i denna mening har jag ingen aning om, för det där var nog det enda jag gjorde. heh

imorgon ska jag till quintiles! jobbigt att gå upp tidigt men det ska bli skönt att slippa tänka och att någon tar hand om mig hoho

nighty night sweetstuffs

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha jag och hellberg blir nervösa när du börjar träna andra tider och inte tränar standardpassen .. är hon död? frågar vi oss hehe

2010-09-28 @ 09:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0