onsdag

hej bloggen!

har inte uppdatera bra denna vecka... men jag har haft så stöööööööööört mycket att göra. idag har jag läst bloggar för första gången (förutom era dåå, dom är prio!)

i måndags var jag iaf i skolan hela dagen. hade en intressant föreläsning & lite VFU-förberedelser.. vi skulle egentligen vara i skolan till 18 (började 8) men vi som har praktik i västerås fick gå vid 16 så det var asabajsanajs! jag var dock kvar en stund och pluggade.. och eftersom vi slutade tidigare så hann jag tom till min och jills 3timmars-tränings-måndag. dock trodde ju jill att jag skulle komma sent så första passet fick jag köra själv ändå haha. på kvällen blev det mer plugg & typ ingenting annat. roligt

i tisdags var jag upp med tuppen igen, skulle ha min berättandeexamination kl 8, men en tjej i min basgrupp föreslog att vi skulle ses lite tidigare och öva för varandra så det gjorde vi(???) haha galet. det gick iaf bra, och alla var så jävla snälla & berömde mig som fan, blev nästan gråtfärdig haha. och jag fick vg trots att jag inte ens visste att det var betygssatt så jag är verkligen nöjd. efter lite bokletande på stan gav jag upp och åkte hem vid 14 och fortsatte läsa mina härliga böcker. sen var jag iväg och tränade lite & efteråt blev jag bjuden på jättesmarrig avokadosoppa hemma hos sanna. när jag kom hem kom jag på att jag glömt ta min medicin! wooooaaaah.

idag har jag varit ledig! tjoho. har längtat efter denna dag i en vecka nu haha. sov till tio över elva, så jäävla skönt! sen upp och hoppa & börja plugga. haha, ja det var det mitt liv gick ut på.. träffade madde en stund & så har jag även tvättat. duktig tjej! nu ikväll har jag varit på skivstång-kondition. så himla kul, HÄNG MED RÅ!?

nej girls, nu ska jag nog lägga mig i sängen och längta till imorgon
(vilka vill gå ut på fredag?)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: nattis

ååååh jag jobbar ju hela fucking helgen, hade velat följa med ut och träffa honoooooom! tänkte inte på det igår när vi pratade! men hoppas ni får en mysig helg ;) puss!

2010-09-09 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0