onsdag

kul att jag sovit den bästa natten på flera veckor nu när jag sov på quintiles. stört.. tror jag gillar känslan av att vara bevakad hah. eller iaf att någon annan har allt ansvar att typ ta mig upp hah.
gårdagen gick iaf jättebra. det är liksom mysigt att vara där, som en liten familj.. det var 10-15 st andra som var där samtidigt, dom gjorde en studie som skulle hålla på i 3 veckor. hah jobbigt. men nu är jag iaf halvvägs. om jag fått läkemedel tidigare är det med andra ord placebo nu å vice versa.. så vi får se vad som händer, om jag märker någon skillnad..

sjuksyrrorna var så snälla i morse så jag hann iväg med matsäck i handen till min föreläsning i morse. så glad att jag inte behövde missa mer (än hela gårdagen menar jag). kände mig lite less där mellan förläsningarna.. var ute i regn o rusk, cyklade upp för carolina, hade inga vänner, visste inte vad som skulle hända med redovisningen och skit som vi tydligen skulle ha. dessutom somnade jag hela tiden när jag försökte läsa en bok jag har lånat. så rolig är den.

men sen hittade jag en människa från min nollningsgrupp som förklarade vad vi skulle göra så allt kändes så himla mycket bättre. haah sjukt hur snabbt man kan ändra sig..

vi ska nämligen prata inför maaaassa folk på tisdag i fem minuter själva. och allt material skulle vara färdigt till imorgonbitti så vi kunde öva med våra gruppet.. men nu har jag hittat en text, så allt känns lugnt. all kurslitteratur är fixad nu också om bara de sista två inte bangar på fredag. känns mycket bra.. förstår att ni är intresserade..

ikväll har jag varit på skivstång - kondition med christina. det var roligt! ska börja gå på det, det enda jobbiga är att det slutar kvart över nio så man kommer ju hem rätt sent. haha eh va, who am i kidding egentligen!?

NEJ NU SKA JAG SOVA!! fyfan vad jag längtar.. inte sovit många timmar senaste tre dygnen icke!

btw, jag och sanne ska luncha på fredag. det känns som att det var länge sen jag träffade er (trots att jag försökt!!) så om någon vill får ni gärna haka. vi tänkte gå på nation så att man är fattig gills inte som orsak att banga

puss gullrumpor

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag vill också leka! ska dock träffa min pappa då men det kanske går att ordna. hörs! puss

2010-09-01 @ 23:54:29
Postat av: sanna

jag vill mää! om vi blir klara med vårat grupparbete idag bara

2010-09-02 @ 10:36:15
Postat av: jill

Jag vill också hänka juu.. Men har to mucho jobb!! Vi ses ikväll snutt!

2010-09-02 @ 13:36:10
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: Mikka

Jag är helt lost, har du börjat plugga? vad kul!! Vad läser du?? puss!

2010-09-02 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0