onsdagkväll,

tjingeling lovers, hur måååår ni? jag mår bra. är mätt och trött och lite deppig, men det börjar ju bli en vana nu så. HÄHÄ! min dag har flutit på i lagom tempo! gick (inte) upp (förrän) kvart över sju i morse och då var det ljust och sol och allt, mycket skönt! alltid härligt att fixa sig på en toalett. gick inget bra att ta blodprov i morse heller. det gjorde ont & hon fick sticka flera gånger.. okej, två, men ändå. sen bajkade jag iväg till skolan och mötte upp min grupp för att öva lite för ett lektionsspel vi har haft idag. jag slutade redan klockan tolv så det känns som att jag hunnit med massor!

efter skolan cyklade jag hemåt i solen och åt lunch innan jag åkte och handlade på lidl. alltså va, varför har ingen berättat att det är helt vanliga märken där? trodde bara att det var massa tyskt skit typ. hem en snabbis innan jag åkte och drack kaffe med mamma & niklas. sen var jag och handlade igen haah. på brantan dock, behövde komplettera med granatäpple! måste ha det hemma vättni. samt lite shopping på apoteket.. hah. väl hemma var jag och tvättade. insåg dock när jag hängt min tvätt att det var imorgon min tvättid var. fan vad elak jag kände mig mot den som hade den hah.

och vet ni vad som hände idag? min cykel gick sönder! OVANLIGT VA!! efter mycket gnäll, telefonsamtal, bök & slit fick jag iaf hjälp av en på gatan. tydligen hade bara bromsen fastnat hårt.. därför inte bakdäcket fungerade. fan vad dum jag kände mig haha. men i vilket fall, det visade sig att denna man var min granne & han bodde även under mig. han visste iaf vem jag var och han verkade pika på att han hört ljud härifrån.. fick känslan av att det var något jobbigt. här är mina alternativ på vad
1. min härliga sångröst som jag använder mig av kanske 3 timmar om dagen
2. förra tisdagen när jag ylade, skrek och tokgrinade en hel dag
3. mitt och andreas sexliv

hmm. tåls att tänka på. eller så tänker jag verkligen inte på det & mår lite bättre då ingen av förslagen är särskilt smickrande. åter till problemen. när min cykel väl blev lagad stressade jag till friskis mot skivstången men jag kom 25 minuter försent & fick därmed en varning. samtal mellan mig och kärring i receptionen (som förövrigt såg trevlig ut..skenet bedrar)
jag - finns det någon chans att man kan slippa sin varning om man har en bra anledning varför man kom för sent?
hon - nej. det finns inget att göra
jag - okej. värt ett försök.. min cykel gick iaf sönder om du undrade
hon - eh okej. har du några varningar sen tidigare eller?
jag - ja, det var därför det var lite jobbigt
hon - ja då får du se till att passa dig nu då. ??????
jag - passa mig!? JA DET VAR INTE SÅ ATT JAG ÖNSKADE ATT CYKELN GICK SÖNDER. TACK SNÄLLA FÖR DIN HJÄLP. sen gick jag därifrån och kollade inte på henne när jag gick hem sen efteråt heller. satmara. önskar ni vart där och fick känna av stämningen

oj vilken lång blogg det blev. nu ska jag sova för jag är trött. vill egentligen vänta så jag får se idolreprisen men är lite kluven om jag inte borde prioritera sömnen.. natti natt min skatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0