söndag

ååååååååååååååhhh grrrrrrrrrrrrrrrrrr gaaaaaaaaaaaaaah
det gör så ont i mitt töntiga förälskade tonårshjärta!!!!!!!!!!!!!!
vet inte vad jag ska ta mig till, kan någon styra upp mig!? jag har aldrig någonsin känt såhär.. fattar inte hur man gör!


ska iaf sova nu. fast det finns tusen andra grejer jag borde jag göra. har inte börjat läsa några av mina 3 böcker & 2 pdf:er. eller gjort matlåda till imorgon typ. men vadå, hinner väl imorgonbitti.. får väl gå upp lite tidigare, ska ju trots allt bara gå upp 04:45. puuuuuuzz.

Kommentarer
Postat av: rebecca

ah se kärleken! bitterljuvt! och helt fantastiskt!

2010-09-12 @ 22:34:18
Postat av: hell

gummzan då, jag lider med dig :( men snart får ni säkert ses igen :)

2010-09-13 @ 09:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0