söndag

nu har nästan hela helgen gått! sjukt skönt med helg ska jag tillägga.

sista dagen på praktiken var tokmysig, alla ville ligga och gosa hela tiden & det var svårt att förklara att jag inte skulle komma på måndag för barnen. kom till stationen lagom så jag hann in en sväng på kvarnen innan jag gick och tränade. både jill, rebecca & elin var där. SKÖJ! efter det bajkade jag hem till sanna där jag snabbduschade innan vi plus sanne och rebecca åt god middag i form av enchiladas. kollade lite på idol & valdebatt innan jag tog mitt pick och pack hem och SOV! såå najs.

vaknade dock tjugo över nio igår och trodde att jag sovit bort hela dagen. men det hade jag ju inte så jag passade på att åka och träna en sväng innan jag fick skjuts av mamma att åka och handla till mitt tomma kylskåp. det blev dock inte speciellt mycket fullare även fast jag spendera x antal hundralappar.. hmmmz.

sen bjöd mamma mig och niklas på smarrig lunch innan jag åkte hem och försökte plugga lite.. gick sådär, jag kände mig mest hängig och trött och nere. på kvällen åkte jag, sanne & maria och handlade och sen lekte vi hemma i marias nya fina lägenhet, nathalie kom en sväng & sen kom sanna. mysigt!

idag har jag inte gjort så mycket för världen, städat lite, varit och röstat & pluggat massa. nu ska jag strax åka iväg och träna och sen bege mig mot sannas casa för lite valvaka. see you thäääär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0