tidsfördriv

Är du kär? ja väldigt
Är du en sportfåne? nej det skulle man väl inte direkt kunna säga
Är du likgiltig? nej
Är du röksugen? absolut inte
Är du rik? nej, anses tom vara fattig i sverige med min "inkomst"
Är du fattig? jo det verkar så.. hah
Är du trött? jajemen
Är du shoppingsugen? ytterst
Är du töntig? rätt så
Är du ressugen? otroligt
Är du skolsugen? jajemen
Är du irriterad? nä. finns väl alltid något att irritera mig på men orkar inte lägga ner energi påt
Är du festivalsugen? mja, kanske lite
Är du alkholsugen? med rätt sällskap, oh yes!
Är du saknad av nån? ja
Smeknamn? natta nattis beeebiiis rumpan goding
Bästa åldern? 17-19
Bästa tidningen? i form
Hur sminkar du dig? foundation, vit, brun och svart kajal, solpuder, highlighter, ögonskugga, eyeliner, mascara
Höstens accessoar? mööööössa, älska mössor!
Hur många timmar sov du inatt? 5
Vilken film såg du senast? i rymden finns inga känslor
Vilken internetsida besökte du senast? youtube
Vad sa du senast till vem? tror klockan elva, mm, kanon, till någon ny sjuksyrra
Vem fick du senast sms från och vad stod det? anna "Äntligen! Äntligen ska vårt lilla kollektiv få ett namn. Detta måste firas. Den 15 oktober tänkte vi ha en namngivningsfest och du är såklart varmt välkommen. Vi börjar runt 18-tiden, men droppa in när du har lust. Ta med egen dryck, vi bjuder på bål. Vi tänkte ha knytis, så ta med lite mat (vegansk) Hör gärna av dig om du har lust att komma. Kärlek /Anna Peter och Madde"
Vad gjorde du i förrgår? inget vettigt, var bakis
Vad har du gjort idag? cyklat hit, ätit frukost, lunch, fika, middag och kvällsmål, druckit massa kaffe, hängt med killarna, kollat på idol, läst tusen bloggar, skrivit på mitt PM, pratat med mamma, läst tidningar, kissat, tagit blodprover
Vad ska du göra idag? ska sova strax!
Hur många msn-kontaktetr har du? vet inte.. kanske 98% för mycket
Vilket land besökte du senast? bulgarien
Hur många snälla känner du? många!
Vad såg du senast på tv? idol
Vad är det för märke på din dvd-spelare? har ingen dvdspelare. jag är misslyckad
Senaste köp? bakiscola frukost och snacks
Vad har du dåligt samvete för? inget direkt sådär
Vad har du för skor? vardagsskor, festskor, träningsskor, stövlar, gummisar
Vad har du på dig nu? strumpor leggins trosor linne och nåt linne-tunika liknande
Vilken musik har du lyssnat på idag? massa olika
Skulle du säga nej till sex idag? beror på med vem
Är du vegitarian? nixpix
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nixpix
Vad heter dina kusiner? har för många för att orkar rabbla
Är du feminist? ja
Vad drack du senast? varm oboy. me so healthy
Gillar du att laga mat? inte hemma hos mig
När sjöng du senast? till idol
Håller du det städat? japps
Vad gör dig lycklig? mina närmsta

Kommentarer
Postat av: Marro

Du gör mig lycklig!

2010-09-29 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0