tisdagkväll,

hej vänner, hoppas att ni mår bra & att ni som är ute och kalasar har asbajsroligt! som tidigare skrivit (kanske femton gånger) har jag häckat på quintiles hela dagen. det har varit skönt och tråkigt på samma gång. har varit så otroligt rastlös, känner att jag skulle behövt få gå ut och rört lite på mig i solen. eller fått gått på annalenas pass. höehö. men icke! tvingade grabbarna i den andra studien att kolla på idol med mig mot att dom fick se two and a half man innan. det var roligt. annars har jag inte gjort så mycket ikväll. jag tänker på andreas hela tiden och det gör mig stört ledsen. nu ska jag iaf sova! datorn ska vara avstängd om 12 minuter så i better hurry.

nighty.

Kommentarer
Postat av: rebecca

puss

2010-09-29 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0