torsdag

torsdag och en dag kvar på praktiken!
shieet det har gått långsamt och samtidigt fort. barnen är så jäkla goa, hade det inte varit för avståndet hade jag nog gått dit en gång i veckan och myst.

jag har överlevet mardrömsdagen, eller ja.. det är ju fortfarande 2 timmar kvar till sängdags så jag ska väl kanske inte säga för mycket än haha. idag har jag även läst ut en bok & en av pdf-erna jag ska ha läst så det känns bra. 3 to go.

imorgon är det fredag, och jag behöver inte gå upp förrän kvar över fem. fan vad töntigt det där kändes att skriva, men det är verkligen så det känns! lycka!

just har jag ätit middag och fått besök av två socialdemokrater.. sa jag förresten att jehovas vittnen var hos mig i förra veckan? så stört obehagliga.. usch får rysningar av tanken.

nu ska jag snabbt åka och träna och sen sova! puss

ps kan ni uppdatera så jag fattar vad som händer i era liv, känner mig helt isolerad
(ps2 åkte på en släng av deprission idag, tror eventuellt att den kan ha gått över nu men får se. tänkte om ni brydde er)

Kommentarer
Postat av: sanna

jag bryr mig om din deppi! ska inte ut imorgon.. ska vi vara med varandra?

2010-09-16 @ 21:25:57
Postat av: bella

deppi låter inte alls bra?



hur lång var praktiken? känns inte alls så lång? vill träffas nåndag när du har tid! :)

2010-09-16 @ 21:56:59
Postat av: reb

bryr mig mä! kul att se dig en snabbis på intensiven idag kakan! ska du gå imorgon?

2010-09-16 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0