torsdag

HEJ FINA! gud vad jag tycker om er. uppskattar er så mycket, så glad att jag har er i mitt liv!!! ♥

idag har varit en bra dag, varit i skolan & nu blivit indelad i en grupp. en grupp som jag gillar! känns mycket lovande. sen var jag och handlade & insåg att jag fått mitt csn. firade med att köpa saft! wiho. LYX! blev glad! var hemma strax efter tre, fan vad det är skönt att vara hemma vid den tiden! även fast jag fortsatte plugga till 17 så känns det ändå jävligt skönt. nu ikväll har jag varit och tränat med jillan, skypat med anna & duschat.. nu har jag precis pratat med andreas. hah, har skrattat så jag gråtit.. fan vad jag är glad.

imorgon kommer bli en så himla bra dag! jag ska äntligen på magnus pass! längtar verkligen! och min föreläsning är inställd, så jag behöver ej gå upp kl 6! och jag ska få luncha med sanne! och sen shoppa! och på kvällen ska jag få mysa med fina människor och se nathalies lägenhet! sen längtar jag till frukosten! som jag förövrigt (nu slutar jag överanvända utropstecken btw) blivit helt besatt av. filmjölk med müsli, honung, banan & lite frön och skit. SMARR! nu blev jag hungrig

PUUUUUUUUUUUUSS!!!



Kommentarer
Postat av: bella

vet du? om jag bara behöver bli på bättre humör nångång läser jag din blogg för de blir jag då! du är fin :)

2010-09-03 @ 10:18:45
Postat av: rebecca

puss min fina!

2010-09-03 @ 10:36:59
Postat av: nathalie

är glad att ha dig i mitt liv också! du är så braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ses ikväll puss!

2010-09-03 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0