lördag

hej vänner!
läääägetrå!? har ni gjort något kul sen sist?

igår hade jag bara föreläsning på morgonen & jag var så jävla trött när jag vaknade! har sovit sjukt oroligt den här veckan, vaknat vid 5 nästan varje dag och trott att jag ska gå upp. vet inte varför för jag har inte direkt haft något speciellt att tänka på.
efter skolan åkte jag iaf iväg på lite cirkelfys. fick massa uppmuntran av ledaren, asroligt ju! sen var jag hem och pluggade, var superduktig fast jag höll på att somna hela tiden. på kvällen var jag och jill på magnus pass & jag är mycket glad att han är tillbaka haha!

idag har jag också bara pluggat. hunnit med att tvätta också. och imorse var jag, sanna & rebecca på skivstång/spin. vet inte riktigt vad som hände där för jag skulle ju ha vilodag idag hade jag bestämt.. nu ska jag bara hämta upp lite tvätt & sen åka iväg på middag hemma hos sanne. mys!

förövrigt så längtar jag till nästa lördag efter tentan för då ska jag shoppa! i veckan var jag och jill på tjej-kväll på gina tricot och jag hade bestämt mig för att införskaffa mig lite nya kläder.. hittade inget? så nu jävlar. noterade dock att jag kallat det "tröstshopping" i min kalender, säger väl lite om hur mitt inre tror att det kommer gå på tentan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0