skärtorsdag

MEN HEJ VÄNNER! nu blev ni glatt överraskade va? ser att ni fortfarande klickar in er. sorrii att jag inte uppdaterat på överdrivet länge men det har hänt lite jobbiga saker plus att jag har haft sjukt mycket att göra! men nu jävlar ska jag försöka uppdatera åt er varje dag!

förra helgen bjöd sannas på skit-jävla-god tre-rätters-middag! det var mysigt men blev en rätt tidig kväll som alltid nowadays haha. på lördagen var jag och mamma på lite äventyr & avslutade med en lunch på stan i solen. på eftermiddagen var vi på spinning på friskis och på kvällen firade vi gabriel hemma hos mamma. åt den godaste efterätten jag någonsin ätit i form av cheesecake med block+vit choklad och passionsfrukt typ. indescribable. på söndagen var jag och jill och tränade och på kvällen jobbade jag. lugn men skön heeeeeeeelg!
veckan har segat på.. skrivit PM hela dagarna och efter det direkt slängt mig till jobbet och inte kommit hem förrän mitt i natten. mitt i allt gick även min cykel sönder, ytterst olägligt men sånt som händer (lite för ofta när det gäller mig och min cykel kan jag känna dock..)

nu har flera i min PMgrupp åkt hem för att fira påsk så vi sköt upp skrivandet & jag valde att hoppa en viktig lektion hähä för jag tycker jag var värd lite ledighet. JÄVLIGT SKÖNT! sov tills jag vaknade, var ute på lite promme & sen har jag ätit frukost framför biggest looser. nu måste jag ta mig iväg till gränby känner jag.
ni kanske undrar när jag ska börja plugga till min tenta nästa vecka? känns som att ni började plugga till era förra veckan.. själv börjar jag på onsdag. så går det när man mitt i allt blir tvingad till att skriva PM

FÖRRESTEN! klarade min äckel FOSS-omtenta så nu ska jag ut och bränna alla gamla anteckningar PLUS nailade ett starkt VG på språktentan! TJOHO!


Kommentarer
Postat av: rebecca

klart du måste ha lite ledigt!

2011-04-21 @ 17:27:46
Postat av: rebecca

vaaaalborg! okej tjejer chilla haha

2011-04-24 @ 22:17:09
Postat av: sanna

den där tiden är jag ändå inte uppe, nu regnar det!

2011-04-26 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0