tisdag

skall försöka hålla en positiv anda i bloggen hädanefter! så tråkigt att sprida dålig energi. det är dock svårt när man drabbats av en smärre depression..

igår var jag i skolan. FÖRSOV MIG! haha. inte hänt på mycket länge. men alla bäbistankar jag hade i huvudet gjorde mig förvirrad! så jag missade första föreläsningen, men åkte dit till lektionen kl 10. fick inte så mycket gjort..  hähä.. sen på eftermiddagen hade vi lektion plus utematte. alltså fyfan om någon skulle sett oss. (eh vilket folk gjorde) tjugo universitetsstudenter stod utomhus i världens blåst med för lite kläder och lekte lekar. observera att detta inte är någon slags nollning utan lektionstid haha. efter skolan handlade jag en snabbis på hemköp och åkte hem och försökte mig på lite bakning inför kvällen. var iväg och spinnade lite & sen på kvällen kom mamma och bosse på middag. mycket mysigt

idag har jag varit på föreläsning och nu är jag hemma på vår tre timmar långa rast och pluggar och äter lunch.  nu ska jag strax åka tillbaka för en lektion & sen ska jag snabbt iväg och jobba 15.30-23. HÖRS!


Kommentarer
Postat av: bella

lillen, vad är du ledsen över? förövrigt tycker jag aldrig du sprider negativ energi i din blogg, jag läser den alltid för att bli uppmuntrad, du är jämt positiv! :)

2011-04-05 @ 12:56:32
Postat av: jill

Gjoprde du ooppsiies!? =) PUSS

2011-04-05 @ 14:00:56
URL: http://jillan.blogg.se/
Postat av: rebecca

om man inte får spy galla i sin blogg så felanvänder jag nog min hehe ;)



p.s älskar era lektioner haha

2011-04-05 @ 18:18:31
Postat av: marro

exempelvis ska du leka med mig halv två på lördag!!!!!! försök inte fröken!!! hehe

2011-04-07 @ 14:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0